Přechod na archivaci a plně digitální správu účetnictví s řešením Docspoint
Zvažujete přechod na digitální archivaci účetních dokladů? Nebo plánujete změnu softwarového řešení, které vám pro archivaci slouží nyní?
Docspoint, jedno z prvních českých řešení pro digitalizaci a digitální archivaci účetních dokladů, používají tisíce zákazníků v České republice a na Slovensku. Díky nim jsme nasbírali řadu zkušeností a tipů, které vám mohou výrazně ulehčit digitalizaci a snížit její časovou i finanční náročnost.
Všechny tyto tipy, zkušenosti a doporučené postupy probereme na našem webináři. Je určen především těm, kdo jsou na začátku cesty k digitalizaci. A chtějí ji zavést správně, efektivně a s co nejmenšími překážkami.
Na webináři probereme
- Nejčastější obavy z digitalizace účetnictví a jak si s nimi poradit.
- Jaké jsou klíčové výhody digitální archivace oproti klasické papírové.
- Osvědčené postupy zákazníků Docspoint, kteří úspěšně přešli na plně digitální archivaci účetnictví.
- Co všechno potřebujete připravit, než se pustíte do implementace digitální archivace účetnictví.
- S jakými náklady můžete u digitální archivace počítat.
- Jak vám v této oblasti může pomoci Docspoint a co vám může nabídnout
Kdy se bude konat
9.10.2025, 10:00 – 11:00. V případě většího množství dotazů se může konec webináře posunout.
Kde
Platforma Google Meet. Odkaz na online webinář zašleme všem přihlášeným účastníkům s dostatečným předstihem.
Webinářem provede
Jiří Hošek, CEO společnosti Giri s.r.o., která stojí za vývojem Docspointu.
Zarezervujte si místo
Abychom vám mohli zaslat všechny potřebné informace, zejména link do online místnosti, v níž se bude webinář konat, vyplňte prosím registrační formulář níže.
Pokud se vás zúčastní více z jedné společnosti, prosíme o rezervaci každého účastníka zvlášť.
Webinář je ZDARMA. Stačí se jen přihlásit. Těšíme se na vás!