Ať již přemýšlíte, jak převést vaše účetnictví do online podoby, potřebujete zefektivnit workflow práce s účetními dokumenty, nebo hledáte nástroj pro dlouhodobou a bezpečnou archivaci firemního účetnictví či jakýchkoliv jiných dokumentů (smlouvy, evidence pracovní docházky, poznámky z porad), elektronický archiv Docspoint je tím správným řešením.

Veškeré dokumenty, které do Docspointu přenesete některým z možných způsobů, v něm zůstávají archivovány i po případném přenosu do účetního systému (u účetních, daňových a mzdových dokladů). Díky specializovanému SW pro automatizované vytěžování dokumentů může být každý doklad automaticky zpracován a tím pádem je jeho zaúčtování otázkou několika vteřin.

Řešení Docspoint tak slouží jako bezpečný elektronický archiv firemních dokumentů – váš online zálohovací systém pro potřeby daňové kontroly, archivace dle zákonů České republiky či jen v případě, že budete sken dokladu či dokumentu v budoucnu z jakéhokoli důvodu potřebovat.

Elektronický archiv v rámci řešení Docspoint funguje v cloudu a dá se do něj přihlásit z běžného webového prohlížeče. Docspoint je nabízen jako kompletní služba, díky čemuž máte vaše soubory přístupné 24/7 z jakéhokoliv zařízení.

Řešení Docspoint s jeho elektronickým archivem je pokračovatelem úspěšného produktu Důvěryhodný archiv účetní kanceláře Jaspar s.r.o.

Zjistěte, jak může Docspoint ušetřit desítky % času
a nákladů na účetnictví i vám.

Domluvte si nezávaznou prezentaci a bezplatné 14denní demo řešení Docspoint.