Zlepšete workflow své účetní kanceláře a zbavte se přepisování dokladů...
Začněte využívat Docspoint, zlepšete procesy a workflow své účetní kanceláře, zvyšte úroveň svých účetních služeb a přineste novou hodnotu svým zákazníkům.
Zvyšte efektivitu účetních a ušetřete jejich čas na úkonech s nízkou přidanou hodnotou
- Díky používání Docspointu i ze strany vašich klientů můžete mít jejich doklady dostupné v reálném čase a online. Docspoint umožňuje celou řadu způsobů, jak se k vám doklady mohou dostat – skenem přes nativní aplikaci, přetažením do aplikace Docspoint v prostředí webového prohlížeče vašeho počítače či e-mailem zaslaným na určenou adresu.
- Dokumenty obsahující tzv. metadata (vyplněné datum, DPH, texty a podobně), do účetního programu Pohoda jednoduše naimportujete bez nutnosti je přepisovat.
- Časové (a tím i mzdové) náklady na zadávání jednotlivých dokladů do účetního systému se téměř rovnají nule. Vaši účetní se tak mohou věnovat odbornější práci s vyšší přidanou hodnotou.
![shutterstock_398159059 (kopie) shutterstock_398159059 (kopie)](https://docspoint.cz/wp-content/uploads/2018/12/shutterstock_398159059-kopie-1024x681.jpg)
![shutterstock_770040571 (kopie) shutterstock_770040571 (kopie)](https://docspoint.cz/wp-content/uploads/2018/11/shutterstock_770040571-kopie.jpg)
Přistupujte k archivovaným dokladům odkudkoli a kdykoli
- Všechny doklady a dokumenty nahrané do Docspointu jsou přístupné online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
- Uživatelské prostředí Docspointu je neustále rozvíjeno a zlepšováno, aby se vám s ním pracovalo co nejlépe.
- Díky integrovaným funkcím můžete doklady snadno vyhledávat či vyfiltrovat konkrétní potřebné.
Docspoint vám toho však přináší mnohem více
- Snadné importy dat do účetního software Pohoda.
- Auditní stop (Log změn) – máte tak kdykoli informace o tom, kdo do systému zasahoval a jaké změny prováděl.
- Možnost schvalování změn v dokladech či celých dokladů na úrovni managementu. Nahrané doklady (náklady zaměstnanců) tak může jejich manažer schválit (posunout ve workflow dále) či neschválit (a zajistit, že se nedostanou do účetnictví a zůstanou na bedrech zaměstnanců, nebyly-li takové náklady schváleny).
- Nativní aplikace pro Android či iOS (Apple) usnadňuje práci s Docspointem a umožňuje vašim pracovníkům ale i pracovníkům vašich klientů k vám snadno dostávat nové účetní doklady prostým vyfocením přes aplikaci.
- Celý systém stále vylepšujeme a přidáváme nové funkce a možnosti vůči účetnímu software Pohoda.
- Docspoint je webovou aplikací. Není tak závislý na používaném operačním systému vašich počítačů. Můžete používat Microsoft Windows, macOS či Linux. Docspointu je to jedno.
![shutterstock_1141680104 (kopie) upravena (kopie) Funkce řešení Docspoint - Archivace dokladů v prostředí Docspoint](https://docspoint.cz/wp-content/uploads/2018/11/shutterstock_1141680104-kopie-upravena-kopie.jpg)
Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
Zjistěte, jak může Docspoint ušetřit desítky % času
a nákladů na účetnictví i vám.
Napište si o nezávaznou konzultaci a bezplatné demo.