Zlepšete workflow své účetní kanceláře a zbavte se přepisování dokladů...

Začněte využívat Docspoint, zlepšete procesy a workflow své účetní kanceláře, zvyšte úroveň svých účetních služeb a přineste novou hodnotu svým zákazníkům.

Zvyšte efektivitu účetních a ušetřete jejich čas na úkonech s nízkou přidanou hodnotou

  • Díky používání Docspointu i ze strany vašich klientů můžete mít jejich doklady dostupné v reálném čase a online. Docspoint umožňuje celou řadu způsobů, jak se k vám doklady mohou dostat – skenem přes nativní aplikaci, přetažením do aplikace Docspoint v prostředí webového prohlížeče vašeho počítače či e-mailem zaslaným na určenou adresu.
  • Dokumenty obsahující tzv. metadata (vyplněné datum, DPH, texty a podobně), do účetního programu Pohoda jednoduše naimportujete bez nutnosti je přepisovat.
  • Časové (a tím i mzdové) náklady na zadávání jednotlivých dokladů do účetního systému se téměř rovnají nule. Vaši účetní se tak mohou věnovat odbornější práci s vyšší přidanou hodnotou.
shutterstock_398159059 (kopie)
shutterstock_770040571 (kopie)

Přistupujte k archivovaným dokladům odkudkoli a kdykoli

  • Všechny doklady a dokumenty nahrané do Docspointu jsou přístupné online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
  • Uživatelské prostředí Docspointu je neustále rozvíjeno a zlepšováno, aby se vám s ním pracovalo co nejlépe.
  • Díky integrovaným funkcím můžete doklady snadno vyhledávat či vyfiltrovat konkrétní potřebné.

Docspoint vám toho však přináší mnohem více

  • Snadné importy dat do účetního software Pohoda.
  • Auditní stop (Log změn) – máte tak kdykoli informace o tom, kdo do systému zasahoval a jaké změny prováděl.
  • Možnost schvalování změn v dokladech či celých dokladů na úrovni managementu. Nahrané doklady (náklady zaměstnanců) tak může jejich manažer schválit (posunout ve workflow dále) či neschválit (a zajistit, že se nedostanou do účetnictví a zůstanou na bedrech zaměstnanců, nebyly-li takové náklady schváleny).
  • Nativní aplikace pro Android či iOS (Apple) usnadňuje práci s Docspointem a umožňuje vašim pracovníkům ale i pracovníkům vašich klientů k vám snadno dostávat nové účetní doklady prostým vyfocením přes aplikaci.  
  • Celý systém stále vylepšujeme a přidáváme nové funkce a možnosti vůči účetnímu software Pohoda.
  • Docspoint je webovou aplikací. Není tak závislý na používaném operačním systému vašich počítačů. Můžete používat Microsoft Windows, macOS či Linux. Docspointu je to jedno.
Funkce řešení Docspoint - Archivace dokladů v prostředí Docspoint

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Zjistěte, jak může Docspoint ušetřit desítky % času
a nákladů na účetnictví i vám.

Napište si o nezávaznou konzultaci a bezplatné demo.