Seznamte se stručně s tím, jak Docspoint funguje. Abyste díky řešení Docspoint mohli do účetního programu Pohoda nahrát nové účetní doklady, můžete zvolit několik možných cest.

Jak Docspoint funguje
  • Vyfoťte účetní doklad telefonem či tabletem;
  • Naskenujte jej pomocí kancelářského scanneru;
  • Zašlete účetní doklad na speciálně určenou e-mailovou adresu;
  • Vložte jej do prostředí Docspointu pomocí intuitivního rozhraní na vašem počítači.

Po vložení dokladu do Docspointu přes některý z výše uvedených způsobů můžete záznam dokladu před samotným importem do programu Pohoda ještě upravit, přidat různé další údaje a především jej nechat schválit v rámci ve firmě nastavených procesů.

Následně bude takto připravený doklad či série dokladů nahrána z bezpečného uložiště Docspointu do vaší instance programu Pohoda, kde budete moci všechny doklady zaúčtovat.

I po importu do účetního programu Pohoda zůstávají uložené účetní doklady nadále v Docspointu, který tak slouží jako zálohovací systém pro potřeby daňové kontroly či jen v případě, že budete sken dokladu v budoucnu potřebovat pro jakékoli své další operace.

Zjistěte, jak může Docspoint ušetřit desítky % času
a nákladů na účetnictví i vám.

Domluvte si nezávaznou prezentaci a bezplatné 14denní demo řešení Docspoint.