Bezplatný webinář pro všechny,
kdo řeší digitalizaci účetnictví
	
	
	Přechod na archivaci a plně digitální správu účetnictví
s řešením Docspoint
Zvažujete přechod na digitální archivaci účetních dokladů? Nebo plánujete změnu softwarového řešení, které vám pro archivaci slouží nyní?
Docspoint, jedno z prvních českých řešení pro digitalizaci a digitální archivaci účetních dokladů, používají tisíce zákazníků v České republice a na Slovensku. Díky nim jsme nasbírali řadu zkušeností a tipů, které vám mohou výrazně ulehčit digitalizaci a snížit její časovou i finanční náročnost.
Všechny tyto tipy, zkušenosti a doporučené postupy probereme na našem webináři. Je určen především těm, kdo jsou na začátku cesty k digitalizaci. A chtějí ji zavést správně, efektivně a s co nejmenšími překážkami.
Na webináři probereme
- Nejčastější obavy z digitalizace účetnictví a jak si s nimi poradit.
- Jaké jsou klíčové výhody digitální archivace oproti klasické papírové.
- Osvědčené postupy zákazníků Docspoint, kteří úspěšně přešli na plně digitální archivaci účetnictví.
- Co všechno potřebujete připravit, než se pustíte do implementace digitální archivace účetnictví.
- S jakými náklady můžete u digitální archivace počítat.
- Jak vám v této oblasti může pomoci Docspoint a co vám může nabídnout
Co vám účast přinese
Zjistíte možnosti řešení pro digitalizaci dokladů a digitální archiv na CZ trhu
Budete vědět, na co si při výběru digitalizačního řešení dávat pozor
Zjistíte, jak se na plnou digitalizaci připravit a s jakými změnami způsobu práce počítat
Zjistíte, co vše je třeba si pohlídat, aby váš digitální archiv byl v souladu s legislativou
Kdy se bude konat
Čtvrtek 13.11.2025, 13:00 – 14:30
Kde
Platforma Google Meet
Odkaz na online webinář zašleme všem přihlášeným s dostatečným předstihem.
Webinářem provede
 
							Jiří Hošek, CEO společnosti Giri s.r.o., která stojí za vývojem Docspointu.
Jiří má na starosti obchod a zákaznickou podporu. Je tak s potenciálními i současnými zákazníky Docspointu v denním kontaktu. Zná všechny překážky a výzvy, jimž majitelé účetních kanceláří nebo zástupci firem, kteří chtějí plně digitalizovat účetní agendu, čelí.
Docspoint pomáhá s digitalizací již více jak 450 účetním kancelářím a firmám v Čechách a na Slovensku
 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							Zde jsou některé z nich
"K tomu, abychom začali používat elektronický archiv, nás tak trochu přitlačila současná pandemická situace, neboť část našich zaměstnanců pracovala systémem homeoffice. Systém Docspoint je velmi přehledný, funkční a máme všichni po ruce potřebné dokumenty v elektronické podobě. Systém workflow umožňuje schvalování dokumentů s tím, že po celou dobu máme přehled, jak se s daným dokumentem pracovalo. Jeho propojení s účetnictvím je velmi praktické. Přechod na elektronický archiv nebyl složitý a získává si v naší firmě stále větší oblibu. Velmi si pochvalujeme spolupráci s firmou GIRI, neboť rychle reagují na naše dotazy, návrhy a zároveň zapracovávají naše připomínky do nových verzí produktu.”
Klient: i-tec Technologies s.r.o.
"S programem Docspoint jsme moc spokojeni, neustále se rozvíjí a zdokonaluje a to se nám líbí. Technická i poradenská podpora má příjemný proklientský přístup a řeší veškeré i individuální požadavky obratem. Neváhají se s námi pustit i do extra propojení Docspointu s jinými e-shopovými programy, což je přesně to, co pro naše klienty potřebujeme pro usnadnění a zautomatizování naší práce."
Klient: Lucie Sýkorová, Easy Way Solutions
"Docspoint nám výrazně šetří čas. Posíláme přes něj naší účetní doklady hned, jak vzniknou. Díky tomu nemusí účetní čekat na "velkou várku" na konci měsíce, ale může si doklady zpracovávat postupně. My díky tomu vidíme ekonomický vývoj firmy v reálném čase."
Klient: Michal Kubín, Brand Hub s.r.o.
"Lidé z Docspointu nám poskytují perfektní support, reagují vždy pružně na naše požadavky a systém neustále modernizují podle potřeb nás a našich klientů… Dle mě moderní elektronický archiv, který je perfektně propojen na účetní programy a tím dochází k vysoké efektivitě při správě klientských společností."
Klient: Martin Jaspar, Jaspar s.r.o.
“Docspoint funguje rychle a intuitivně, vyhledávání dokladů je velice snadné. Perfektní je unikátní e-mail, který rovnou překlopí přílohu do systému a vyplnění dokladu už zabere opravdu minutku. Následný schvalovací proces pro manažera je už rychlou záležitostí a účetní má možnost poslední úpravy bez zbytečného vracení. V účetním programu Pohoda se potom doklad zobrazí velmi rychle a hlavně bez jakéhokoliv přihlašování.”
Klient: Martin Kalaš, AutoAnex s.r.o.
"My sami a naše vývojářské studio jsme uživateli Docspointu od začátku jeho vývoje.”
Klient: Jiří Hošek, Giri s.r.o.
“V naší společnosti jsme minimalizovali spotřebu papíru a všechny procesy probíhají elektronicky, proto byl pro nás elektronický archiv nutností. Řešení Docspoint jsme si vybrali proto, že splňuje všechny legislativní požadavky na archivaci, je propojen s účetním systémem Pohoda, a také pro svou přehlednost a jednoduché intuitivní ovládání. Se společností Giri s.r.o spolupracujeme od začátku naší činnosti a jsme spokojeni s technickou podporou i zlepšováním Docspoint dle podnětů uživatelů.”
Klient: Lenka Jelínková, GRACETA s. r. o.
"Zavedením Docspointu nám odpadla většina práce s papírovými doklady. Využíváme elektronický archiv dokladů, do kterého skenujeme přijaté doklady v papírové podobě a dále už pracujeme jen s elektronickou verzí. Elektronicky přijaté doklady se přes vyhrazený e-mail do archive importují rovnou. Všechny takto pořízené doklady přes Docspoint se po schválení importují do účetního systému Pohoda, kde je k dispozici i zobrazení dokladu v PDF. Přechod od papírových dokladů na práci s elektronickými doklady se může na začátku zdát jako velká změna. Je to změna způsobu práce s doklady, ale rychlost práce, přehlednost a dostupnost náhledů původních dokladů je pro nás obrovským přínosem a ušetřením času. Se systémem Docspoint jsme spokojeni.”
Klient: P-P-MAT, s.r.o.
Víme o čem mluvíme
Rukama nám prošly stovky zákazníků, tisíce uživatelů z nejrůznějších oborů a velikostí firem a institucí. Patrně nebude výzva v digitalizaci účetní agendy, kterou bychom za dobu fungování Docspointu neřešili.
10 000+
ušetřených hodin účetních
1 350+
uživatelských účtů
450+
klientských společností
600 000+
zpracovaných účetních dokladů
Zarezervujte si místo
Abychom vám mohli zaslat všechny potřebné informace, zejména link do online místnosti, v níž se bude webinář konat, vyplňte prosím registrační formulář níže.
Pokud se vás zúčastní více z jedné společnosti, prosíme o rezervaci každého účastníka zvlášť.
Webinář je ZDARMA. Stačí se jen přihlásit. Těšíme se na vás!
Povinná pole jsou označená *.
 
									