Bezplatný webinář pro všechny,
kdo řeší digitalizaci účetnictví

Přechod na archivaci a plně digitální správu účetnictví

s řešením Docspoint

Zvažujete přechod na digitální archivaci účetních dokladů? Nebo plánujete změnu softwarového řešení, které vám pro archivaci slouží nyní?

Docspoint, jedno z prvních českých řešení pro digitalizaci a digitální archivaci účetních dokladů, používají tisíce zákazníků v České republice a na Slovensku. Díky nim jsme nasbírali řadu zkušeností a tipů, které vám mohou výrazně ulehčit digitalizaci a snížit její časovou i finanční náročnost.

Všechny tyto tipy, zkušenosti a doporučené postupy probereme na našem webináři. Je určen především těm, kdo jsou na začátku cesty k digitalizaci. A chtějí ji zavést správně, efektivně a s co nejmenšími překážkami.

Na webináři probereme

  • Nejčastější obavy z digitalizace účetnictví a jak si s nimi poradit.
  • Jaké jsou klíčové výhody digitální archivace oproti klasické papírové.
  • Osvědčené postupy zákazníků Docspoint, kteří úspěšně přešli na plně digitální archivaci účetnictví.
  • Co všechno potřebujete připravit, než se pustíte do implementace digitální archivace účetnictví.
  • S jakými náklady můžete u digitální archivace počítat.
  • Jak vám v této oblasti může pomoci Docspoint a co vám může nabídnout

Co vám účast přinese

Zjistíte možnosti řešení pro digitalizaci dokladů a digitální archiv na CZ trhu

Budete vědět, na co si při výběru digitalizačního řešení dávat pozor

Zjistíte, jak se na plnou digitalizaci připravit a s jakými změnami způsobu práce počítat

Zjistíte, co vše je třeba si pohlídat, aby váš digitální archiv byl v souladu s legislativou

Kdy se bude konat

Čtvrtek 13.11.2025, 13:00 – 14:30

Kde

Platforma Google Meet

Odkaz na online webinář zašleme všem přihlášeným s dostatečným předstihem.

Webinářem provede

Jiří Hošek

Jiří Hošek, CEO společnosti Giri s.r.o., která stojí za vývojem Docspointu.

Jiří má na starosti obchod a zákaznickou podporu. Je tak s potenciálními i současnými zákazníky Docspointu v denním kontaktu. Zná všechny překážky a výzvy, jimž majitelé účetních kanceláří nebo zástupci firem, kteří chtějí plně digitalizovat účetní agendu, čelí.

Docspoint pomáhá s digitalizací již více jak 450 účetním kancelářím a firmám v Čechách a na Slovensku

3D Monolity
jaspar-200
reference-200x200-leontax
Servis účetnictví
wero-200
i-tec
Activity Agency
reference-200x200-vzs
taxpoint-200
Zde jsou některé z nich

Víme o čem mluvíme

Rukama nám prošly stovky zákazníků, tisíce uživatelů z nejrůznějších oborů a velikostí firem a institucí. Patrně nebude výzva v digitalizaci účetní agendy, kterou bychom za dobu fungování Docspointu neřešili.

10 000+

ušetřených hodin účetních

1 350+

uživatelských účtů

450+

klientských společností

600 000+

zpracovaných účetních dokladů

Zarezervujte si místo

Abychom vám mohli zaslat všechny potřebné informace, zejména link do online místnosti, v níž se bude webinář konat, vyplňte prosím registrační formulář níže.

Pokud se vás zúčastní více z jedné společnosti, prosíme o rezervaci každého účastníka zvlášť.

Webinář je ZDARMA. Stačí se jen přihlásit. Těšíme se na vás!

Povinná pole jsou označená *.