Přechod na archivaci a plně digitální správu účetnictví s řešením Docspoint

Zvažujete přechod na digitální archivaci účetních dokladů? Nebo plánujete změnu softwarového řešení, které vám pro archivaci slouží nyní?

Docspoint, jedno z prvních českých řešení pro digitalizaci a digitální archivaci účetních dokladů, používají tisíce zákazníků v České republice a na Slovensku. Díky nim jsme nasbírali řadu zkušeností a tipů, které vám mohou výrazně ulehčit digitalizaci a snížit její časovou i finanční náročnost.

Všechny tyto tipy, zkušenosti a doporučené postupy probereme na našem webináři. Je určen především těm, kdo jsou na začátku cesty k digitalizaci. A chtějí ji zavést správně, efektivně a s co nejmenšími překážkami.

 

Na webináři probereme

  • Nejčastější obavy z digitalizace účetnictví a jak si s nimi poradit.
  • Jaké jsou klíčové výhody digitální archivace oproti klasické papírové.
  • Osvědčené postupy zákazníků Docspoint, kteří úspěšně přešli na plně digitální archivaci účetnictví.
  • Co všechno potřebujete připravit, než se pustíte do implementace digitální archivace účetnictví.
  • S jakými náklady můžete u digitální archivace počítat.
  • Jak vám v této oblasti může pomoci Docspoint a co vám může nabídnout

 

Kdy se bude konat

9.10.2025, 10:00 – 11:00. V případě většího množství dotazů se může konec webináře posunout.

 

Kde

Platforma Google Meet. Odkaz na online webinář zašleme všem přihlášeným účastníkům s dostatečným předstihem.

 

Webinářem provede

Jiří Hošek, CEO společnosti Giri s.r.o., která stojí za vývojem Docspointu.

 

Zarezervujte si místo

Abychom vám mohli zaslat všechny potřebné informace, zejména link do online místnosti, v níž se bude webinář konat, vyplňte prosím registrační formulář níže.

Pokud se vás zúčastní více z jedné společnosti, prosíme o rezervaci každého účastníka zvlášť.

 

Webinář je ZDARMA. Stačí se jen přihlásit. Těšíme se na vás!