Možnosti a limity Docspointu pro práci účetních
Webinář je určen výhradně pro naše současné zákazníky, primárně z řad účetních. Bude se zaměřovat především na sdílení zkušeností a osvědčených postupů pro využití Docspointu v digitalizaci účetnictví a archivaci účetních dokladů. A také na získání Vaší cenné zpětné vazby k používání Docspointu.
Cílem setkání je nejen poskytnout prostor pro vzájemnou výměnu názorů a zkušeností, ale také zjistit, co Vás v procesu archivace a digitalizace účetnictví pomocí Docspointu nejvíce trápí a jakým výzvám při používání našeho řešení čelíte. Vaše zkušenosti a názory jsou pro nás klíčové pro další rozvoj a zlepšování Docspointu, aby Vám mohl co nejlépe sloužit.
Zároveň Vám představíme novinky a vylepšení, která plánujeme do Docspointu přidat v nejbližších měsících.
Co tedy můžete očekávat:
- Diskusi na téma „Digitalizace a online archivace účetnictví“.
- Sdílení zkušeností s Docspointem mezi účetními.
- Řešení toho, co Vás na Docspointu trápí, co bychom měli zlepšit nebo jak upravit logiku práce v něm.
- Představení plánovaných novinek a vylepšení v Docspointu.
Kdy
13.3.2024 od 10:00 do 11:30.
Kde
Odkaz na online webinář na platformě Google Meet zašleme všem přihlášeným účastníkům s dostatečným předstihem.
Webinářem provede
Jiří Hošek, CEO společnosti Giri s.r.o., která stojí za vývojem Docspointu.
Zarezervujte si místo
Abychom Vám mohli zaslat všechny potřebné informace a zejména link do online místnosti, v níž se bude webinář konat, vyplňte prosím registrační formulář níže.
Pokud se Vás zúčastní více z jedné společnosti, prosíme o rezervaci každého účastníka zvlášť.
Webinář je určen pouze pro zákazníky řešení Docspoint.