Rádi byste měli skvěle zvládnuté účetní procesy a interní účetní workflow? Řešení Docspoint je navrženo právě  pro firmy s účetním oddělením. Díky Docspointu se můžete místo rutinních činností spojených s přijímáním dokladů od pracovníků soustředit na důležitější činnosti vašeho účetního oddělení.

Digitalizujte účetní dokumenty za pár sekund

  • Během chvíle můžete pomocí mobilní aplikace, skeneru či e-mailu dostat nový doklad do systému Docspoint a následně do software Pohoda.
  • Doklad může být digitalizován a archivován ihned po jeho pořízení. Snižuje se tak riziko jeho ztráty.
  • Jsou-li pracovníci vaší firmy mimo kancelář, mohou snadno nové doklady zaslat do účetního oddělení jako fotku přes mobilní aplikaci Docspoint.
  • Systém Docspoint podporuje manažerské řízení nákladů. Účetní doklad pracovníka tak může před jeho předáním účetnímu schválit (či zamítnout) jeho nadřízený.
Funkce řešení Docspoint - Nahrávání účetních dokladů z různých zdrojů
Firmy s účetním oddělením

Přijaté doklady a dokumenty posílejte rovnou do firemního účetnictví

  • Díky snadnému importu dokladů z Docspointu do účetního software Pohoda maximálně zjednodušíte jejich zpracování.
  • Vaše účetní budou nadšené z ušetřené rutinní práce – už žádné přepisování dokladů.
  • Všechny doklady uložené a archivované v systému Docspoint jsou průkazné před všemi evropskými institucemi.

Přistupujte k archivovaným dokladům odkudkoli a kdykoli

  • Všechny doklady a dokumenty nahrané do Docspointu jsou přístupné online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
  • Uživatelské prostředí Docspointu je neustále rozvíjeno a zlepšováno, aby se vám s ním pracovalo co nejlépe.
  • Díky integrovaným funkcím můžete doklady snadno vyhledávat či vyfiltrovat konkrétní potřebné.
Funkce řešení Docspoint - Archivace dokladů v prostředí Docspoint
shutterstock_770040571 (kopie)

Docspoint vám toho však přináší mnohem více

  • Log změn – máte tak kdykoli informace o tom, kdo do systému zasahoval a jaké změny prováděl.
  • Nativní aplikace pro Android či iOS (Apple) usnadňuje práci s Docspointem a umožňuje vašim pracovníkům ale i pracovníkům vašich klientů k vám snadno dostávat nové účetní doklady prostým vyfocením přes aplikaci.
  • Docspoint je webovou aplikací. Není tak závislý na používaném operačním systému vašich počítačů. Můžete používat Microsoft Windows, Apple OSx či Linux. Docspointu je to jedno.
  • Celý systém stále vylepšujeme a přidáváme nové funkce a možnosti vůči účetnímu software Pohoda.

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Zjistěte, jak může Docspoint ušetřit desítky hodin času
a % nákladů na účetnictví i vám.

Napište si o nezávaznou konzultaci a bezplatné demo.