O účetní kanceláři Jaspar s.r.o.

"Jsme účetní firma se sídlem v Praze, v Brně a Ostravě. Všem podnikatelům i středně velkým firmám nabízíme profesionální vedení účetnictví, daňovou evidenci, daňové poradenství a zpracování mezd. Důkazem naší odbornosti je spolehlivý, sehraný a zkušený tým lidí. Naši zákazníci jsou s námi spokojení již 19 let. Jsme rychlí, precizní a výsledkem naší práce je vždy jasně a bezchybně zpracovaný ekonomický obraz Vaší firmy."

Účetní kancelář Jaspar s.r.o. vlastní a vede pan Martin Jaspar.

V práci účetních lze najít činnosti s různě velkou přidanou hodnotou stejně jako u mnoha jiných profesí. Od mechanického zadávání dokladů do účetního systému až po vysoce odborné poradenství a optimalizační procesy. Většinu času však účetní tráví právě zpracováním dokladů – tedy jejich ručním přepisem do počítačové aplikace. V účetní kanceláři Jaspar si uvědomili, že existuje lepší cesta. Proto zavedli řešení Docspoint.

Digitalizace účetního workflow

Jednou z největších bolestí účetních je sběr dokladů od klientů. Stále nejsou pryč doby, kdy klienti jednou za měsíc nosili své účetnictví v igelitové tašce či krabici od bot. Že je to pro účetní noční můra, zvlášť když se na konci měsíce takových tašek sejde několik jednotek až desítek, netřeba rozvádět.

Jedním z nejefektivnějších řešení je digitalizace účetních procesů. Díky ní lze u každé jednotlivé účetní ušetřit desítky hodin měsíčně. Ty lze využít na činnosti s mnohem vyšší přidanou hodnotou. Třeba na poradenství či péči o klienty nebo přijetí nových.

V účetní kanceláři Jaspar s.r.o. obsluhují klienty různé velikosti z celé České a nově i Slovenské republiky. Přechod na digitální účetní procesy byl pro majitele Martina Jaspara jasnou volbou. A to i přesto, že se k tomuto kroku rozhodl uprostřed účetního období. Na digitální zpracování tak převáděl otevřenou agendu.

Spočítal jsem si pro a proti setrvání v současném stavu vs. přechodu na řešení Docspoint a digitalizaci dokladů. Volba byla jednoduchá.“ uvádí Martin Jaspar.

Díky využívání strojového vytěžování dat mohl efektivitu zpracování účetnictví posunout ještě dále. Doklady se po vytěžení v Docspointu automaticky přiřadí do připravených polí. Účetní následně pouze doplní chybějící položky. Pak je doklad připraven na import do účetního software POHODA.

Řešení Docspoint

Online řešení Docspoint slouží jako nástroj pro digitalizaci a archivaci účetních dokladů.

Nabízí hned několik způsobů, jak převést doklady z papírové do digitální podoby a uložit v zabezpečeném a zálohovaném cloudovém archivu. Uživatelé mohou doklady vyfotit mobilem, oskenovat, vložit ručně do aplikace Docspoint či poslat na speciální e-mailovou adresu. Díky tomu je lze připravit na zaúčtování ihned po jejich vzniku.

Následné ruční nebo strojové vytěžení dokladu je již otázkou chvíle. Díky napojení Docspointu na účetní software Pohoda si účetní předpřipravené doklady snadno naimportuje, a to včetně číselných řad.

V Docspointu doklady zároveň zůstávají archivovány v souladu s aktuální českou legislativou (zákon o DPH, zákon o účetnictví apod.). Jsou opatřeny kvalifikovaným časovým razítkem a elektronickým podpisem a po celou dobu archivace je k zaúčtovanému dokladu připojen původní zdroj jako příloha. Systém je tak plně připraven na kontroly ze strany finančního úřadu, zdravotních pojišťoven či správy sociálního zabezpečení.

Instalace do pár dní

Pro zahájení práce s aplikací Docspoint je potřeba jen pár servisních úkonů. Nemusíte měnit stávající instanci Pohody nebo pořizovat další aplikace. Vše je součástí Docspointu.

Na začátku vás naši pracovníci seznámí s využíváním celého řešení a vysvětlí veškeré možnosti práce. Po celou dobu také máte k dispozici naši podporu.

Zjistěte, jak může Docspoint ušetřit desítky hodin času
a náklady na účetnictví i vám.

Napište si o nezávaznou konzultaci a bezplatné demo.