S Docspointem šetří náklady a čas účetních již stovky firem a účetních kanceláří. Zde jsou některé z nich.
Účetní kanceláře
Klienti k Docspointu říkají
"K tomu, abychom začali používat elektronický archiv, nás tak trochu přitlačila současná pandemická situace, neboť část našich zaměstnanců pracovala systémem homeoffice. Systém Docspoint je velmi přehledný, funkční a máme všichni po ruce potřebné dokumenty v elektronické podobě. Systém workflow umožňuje schvalování dokumentů s tím, že po celou dobu máme přehled, jak se s daným dokumentem pracovalo. Jeho propojení s účetnictvím je velmi praktické. Přechod na elektronický archiv nebyl složitý a získává si v naší firmě stále větší oblibu. Velmi si pochvalujeme spolupráci s firmou GIRI, neboť rychle reagují na naše dotazy, návrhy a zároveň zapracovávají naše připomínky do nových verzí produktu.”
Klient: i-tec Technologies s.r.o.
"S programem Docspoint jsme moc spokojeni, neustále se rozvíjí a zdokonaluje a to se nám líbí. Technická i poradenská podpora má příjemný proklientský přístup a řeší veškeré i individuální požadavky obratem. Neváhají se s námi pustit i do extra propojení Docspointu s jinými e-shopovými programy, což je přesně to, co pro naše klienty potřebujeme pro usnadnění a zautomatizování naší práce."
Klient: Lucie Sýkorová, Easy Way Solutions
"Docspoint nám výrazně šetří čas. Posíláme přes něj naší účetní doklady hned, jak vzniknou. Díky tomu nemusí účetní čekat na "velkou várku" na konci měsíce, ale může si doklady zpracovávat postupně. My díky tomu vidíme ekonomický vývoj firmy v reálném čase."
Klient: Michal Kubín, Brand Hub s.r.o.
"Lidé z Docspointu nám poskytují perfektní support, reagují vždy pružně na naše požadavky a systém neustále modernizují podle potřeb nás a našich klientů… Dle mě moderní elektronický archiv, který je perfektně propojen na účetní programy a tím dochází k vysoké efektivitě při správě klientských společností."
Klient: Martin Jaspar, Jaspar s.r.o.
“Docspoint funguje rychle a intuitivně, vyhledávání dokladů je velice snadné. Perfektní je unikátní e-mail, který rovnou překlopí přílohu do systému a vyplnění dokladu už zabere opravdu minutku. Následný schvalovací proces pro manažera je už rychlou záležitostí a účetní má možnost poslední úpravy bez zbytečného vracení. V účetním programu Pohoda se potom doklad zobrazí velmi rychle a hlavně bez jakéhokoliv přihlašování.”
Klient: Martin Kalaš, AutoAnex s.r.o.
"My sami a naše vývojářské studio jsme uživateli Docspointu od začátku jeho vývoje.”
Klient: Jiří Hošek, Giri s.r.o.
“V naší společnosti jsme minimalizovali spotřebu papíru a všechny procesy probíhají elektronicky, proto byl pro nás elektronický archiv nutností. Řešení Docspoint jsme si vybrali proto, že splňuje všechny legislativní požadavky na archivaci, je propojen s účetním systémem Pohoda, a také pro svou přehlednost a jednoduché intuitivní ovládání. Se společností Giri s.r.o spolupracujeme od začátku naší činnosti a jsme spokojeni s technickou podporou i zlepšováním Docspoint dle podnětů uživatelů.”
Klient: Lenka Jelínková, GRACETA s. r. o.
"Zavedením Docspointu nám odpadla většina práce s papírovými doklady. Využíváme elektronický archiv dokladů, do kterého skenujeme přijaté doklady v papírové podobě a dále už pracujeme jen s elektronickou verzí. Elektronicky přijaté doklady se přes vyhrazený e-mail do archive importují rovnou. Všechny takto pořízené doklady přes Docspoint se po schválení importují do účetního systému Pohoda, kde je k dispozici i zobrazení dokladu v PDF. Přechod od papírových dokladů na práci s elektronickými doklady se může na začátku zdát jako velká změna. Je to změna způsobu práce s doklady, ale rychlost práce, přehlednost a dostupnost náhledů původních dokladů je pro nás obrovským přínosem a ušetřením času. Se systémem Docspoint jsme spokojeni.”
Klient: P-P-MAT, s.r.o.