Pořízení a správa vlastního serveru, jeho zabezpečení, licence a pravidelné zálohování představují pro účetní kanceláře nemalý náklad. Vzhledem k tomu, že server je standardní hardwarové zařízení, které po několika letech fyzicky i morálně zastarává, podobná investice se tak jednou za několik let musí opakovat. To samé platí o operačním systému, případně o dalších aplikacích, které jsou pro chod serveru nezbytné.

Navíc, bezpečná a odborná správa počítačového serveru, na němž běží účetní program a kde jsou uložena účetní data vašich klientů, vyžaduje spolupráci s odborníky na informační technologie a kyberbezpečnost. Jejich služby také nebývají levné.

 

Nechcete vlastní server? Řešením může být IPEXO Cloud pro účetnictví

Pro menší a střední účetní kanceláře může být skvělým řešením pronájem virtuálního či fyzického serveru od společnosti, která se na hostování účetních aplikací zaměřuje. My v Docspointu máme velmi dobré zkušenosti s řešením Cloud pro účetnictví od společnosti IPEXO. Jak toto řešení funguje?

Veškeré náklady na pořízení serverů, jejich správu, aktualizace, zabezpečení a technickou podporu nese IPEXO. Zatímco vy si jako zákazníci služby za pravidelný měsíční poplatek užíváte přístupu ke své instanci POHODY odkudkoliv na světě, kde je internet. Využít IPEXO Cloud můžete pro provoz ekonomických systémů POHODA a POHODA SQL/E1.

 

Hlavní výhody IPEXO Cloud pro účetnictví

Pojďme v pár bodech shrnout hlavní výhody tohoto řešení:

  • Ušetří vám náklady na IT infrastrukturu: S IPEXO Cloudem není nutné investovat do drahé a složité serverové techniky.
  • Zajistí bezpečnost a ochranu vašich dat: Díky šifrovanému přístupu a pokročilým bezpečnostním opatřením jsou vaše data chráněna před útoky různého druhu a ransomwarem.
  • Poskytne vám vysokou dostupnost a rychlost: Cloudová technologie nabízí výrazně vyšší rychlost a spolehlivost než tradiční infrastruktura.
  • Můžete se spolehnout na snadné zálohování a odolnost proti poškození: Data jsou bezpečně zálohována a uložena v geograficky oddělených lokalitách. Pokud například vyhoří jeden ze serverů nebo dojde k jeho napadení a smazání či zablokování dat, stále budete mít veškeré účetnictví k dispozici díky další fyzicky oddělené záloze.
  • Je flexibilní a škálovatelné: IPEXO Cloud umožňuje snadno rozšířit vaše podnikání a přidávat nové pobočky bez komplikací.
  • Je kompatibilní s různými systémy a poskytuje vysokou úroveň technické podpory: Ať už pracujete na PC nebo Macu, můžete se snadno připojit vzdáleně k účetnímu systému POHODA a využívat odbornou podporu firmy IPEXO s více než 20letou zkušeností.

 

Ve službách klientů Docspoint

Služby IPEXA využívá celá řada klientů Docspointu. I za sebe tak můžeme říci, že propojení našeho řešení s aplikací POHODA běžící v cloudu od IPEXA je naprosto bezproblémové. Na mnoha případech odladěná spolupráce výrazně přispívá k rychlému nasazení Docspointu v účetní kanceláři či firmě, která má svou POHODU uloženou v cloudu.

 

Pokud vás toto řešení zaujalo, určitě doporučujeme prostudovat podrobnosti na https://www.ucetnictvi-vyhodne.cz/ipexo-cloud.