Používáte-li pro vystavování účetních dokladů, jako jsou faktury či účtenky, aplikaci mPOHODA od společnosti Stormware (tvůrce účetního programu POHODA), je tento článek určen právě vám. Možná vás bude zajímat, jak postupovat při synchronizaci mPOHODY s řešením Docspoint.

Na úvod si stručně připomeňme, co vlastně aplikace mPOHODA je a k čemu slouží. Jde o doplňkový program sloužící k vystavování dokladů mimo účetní program POHODA. Jedná se o tzv. mobilní fakturaci. Faktury a další účetní doklady je možné vystavovat mimo standardní účetní program prostřednictvím webové aplikace nebo mobilní aplikace určené pro mobilní operační systémy Android a iOS.

Doklady vystavené v mPOHODĚ se pak při synchronizaci přenášejí do POHODY, kde dochází k jejich zatřídění mezi ostatní doklady.

 

Docspoint komunikuje s programem POHODA

Řešení pro digitalizaci a archivaci účetních dokladů Docspoint je pomocí softwarového můstku (Watchdocs) propojeno přímo s účetním programem POHODA. Napojení Docspointu na mobilní fakturaci tak není potřeba.

Pokud uživatel za využití mobilní aplikace mPOHODA vytvoří nový účetní doklad (typicky fakturu), ten se po zatřídění v POHODĚ (a po synchronizaci POHODY a řešení Docspoint) objeví také v online archivu.

Díky tomu nemusí uživatelé mPOHODY činit žádné kroky navíc, aby jimi vytvořené doklady doputovaly až do firemního online archivu. Vše se děje automaticky (v závislosti na nastaveném workflow, respektive toku dokladů společností) a bez nutnosti jejich zásahu.

 

Jak propojit POHODU a mPOHODU

Chcete-li vědět více o tom, jak propojit vaši instanci účetního programu POHODA s vaším účtem v mPOHODĚ, doporučujeme následující článek na webu společnosti Stormware.

 

Zjistěte, jaké možnosti vám v digitalizaci účetnictví
nabízí řešení Docspoint.

Napište si o nezávaznou konzultaci a bezplatné demo.